Pony Event + salo

Eli nyt teen vihdoin sen kisapostauksen viime viikonlopun kisoista!

Eli lähettiin Helsinkii Laaksolle kansalliseen Pony Eventtiin! Menin siellä luokat 80cm ja 90cm Vaavilla.
80cm luokassa olin 8/39 eli sijotus tuli ja 90cm luokassa olin 15/42, mutta sijotusta ei tullu, koska tippu yks, muuten olis kyllä tullu. Tossa alla nyt sitten kuvia, anteeks et oon laiska, enkä jaksa pahemmin mitään kirjotella :s






















Sitten Salossa menin Lukella luokan 50cm, ne oliki tokat kisat, ja meni ekan kerran 50cm (:
Verkassa ei menny kauheen hyvin ja tipuinki kerran, eikä siinä radassakaan kauheesti kehumista ollu,
eli ei ihan kauheen hyvin kisat menny! Radallaki poni pysähty melkein jokaisen esteen eteen, mutta hyppäs kuitenkin kaikki (vaikka sitten paikaltaan) , joka on hyvä, ettei Lukelle jääny mitään kieltämisvaihetta päälle.  Ja siis olin menny Lukella vaan kerran aikasemmin, et siihen verrattuna, meni mun mielestä aika hyvin, ku ottaa huomioon että poni täytti nyt keväällä 4. 




radalta 

radalta

perjantaina baanattelin vähän ponin kans (;

Kingi


Verkka © Micaela Heino



Luke 



Postailen sitten uudestaan, ku tulee jotain kirjoteltavaa, eli nyt saattaa tulla taukoa, kun perniötkin loppu :/

6 kommenttia:

  1. OMG löysin ensimmäistä kertaa ihmisen jolla on sama nimi kun mulla! :o joudutko sinäkin toistelemaan ihmisille useampaan otteeseen nimeä? =D en ymmärrä miksi ihmiset eivät tajua, että olen Nona, enkä Oona, Moona, Noora yms..

    Kesäterveisin Nona! (villiluonne.blogspot.com)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo on aina tota, joutuu tosi mont kertaa toistaa et ihmiset tajuu :'D

      Poista
  2. Käy kattoo mä laitoin sulle pikkasen haasteen : ))

    www.terhins.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. wau! tyylikkään näköistä menoa

    VastaaPoista

Katsothan ennen kommentoimista, että löytyykö kommenttiisi vastaus UKK-välilehdestä?