Päivä Amin näkökulmasta!

Moikka! Eli täällä kirjoittelee Amigo Too, tutummin Ami, Amppa tai jopa Amppeliksi ne kutsuu! Hei oikeesti, oon poni, en mikään ruukkukasvi!! Tosiaan, Nona ei ehtinyt postailla tänään, koska hänellä on kuulemma niin paljon koulujuttuja, joten minä pääsin vuorostani kirjoittelemaan tänne!

Olin tarhassa hankkinut itselleni kunnon mutakerroksen. Olisin halunnut nähdä Nonan ilmeen kun hän näkee minut, mutta minua tulikin harjaamaan joku ratsastaja. Hmph! Koko turha mudasssa piehtaroiminen meni hukkaan... Minut laitettiin tunille valmiiksi.
 Minulla ratsastettiin ensin tunti, sitten vihdoin kun pääsin kaartoon ja luulin, että päivän työt olivat siinä, uusi ratsastaja tuli luokseni! Olin todella vihainen! Nona kuitenkin tuli moikkaamaan mua maneesiin siinä tuntien vaihdon aikana.

Vihaan kaarrossa seisomista! 


Toisen tunnin jälkeen Nona haki minut talliin, otti varusteeni pois ja harjasi minua. Se teki todella hyvää kahden ratsastustunnin jälkeen! Onneksi tunnit eivät olleet kauhean rankkoja, mutta olin kuitenkin hikinen. 

Olenpas komea! 
Sitten kun Nona oli harjannut minut, hän meni kuulemma puhdistamaan varusteitani. Sillä välin kun hän oli siellä, joku ruokaniantaja tuli, ja vei minut ulos!

Nona oli kuulemma etsinyt minua ihan kuumeisena ympäri tallipihaa, kunnes kuuli, että minut oli viety tallin taakse putkiin.   

Olin putkissa mennyt piehtaroimaan ja saanut itseni taas ihan mutaiseksi! Jes! Nona siis pesi minut sienellä kokonaan ihan turhaan, koska menin heti piehtaroimaan märkään mutaan. Olen aika fiksu, vaikka itse sanonkin ;)

Halusin takaisin talliin...

Nona ei kyllä tykännyt yhtään likaisudestani, mutta en antanut sen haitata. 

Moikka, terveisin Amigo Too, maailman paras poni!

Ainii, Nona pyysi kysymään, että haluaisitteko usemminkin tälläisiä postauksia, missä minä kerron päivästäni? :)

15 kommenttia:

  1. ahahaah kuolin nauruu ! iha paras täää ♥

    VastaaPoista
  2. ihana ! lisää tälläsii ! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu! En nyt joka vikko tee, koska niist tulisin samanlaisia, mutta teen kyllä, varsinkin jos tapahtuu jotain erikoista :)

      Poista
  3. Tä oli iha sairaa hauska XDDD Tämmösii lisää ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Juu! En nyt joka vikko tee, koska niist tulisin samanlaisia, mutta teen kyllä, varsinkin jos tapahtuu jotain erikoista :)

      Poista
  4. :DDD tä oli ihan paras postaus ! :) lisää tämmösii aina joskus !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Varmasti tulee, koska nyt aika moni on tykännyt :)

      Poista
  5. Laita ihmeestä tämmösiä uusia! Vaikka Pepistä ja muista mistä tykkäät toosi paljon! Joo mut laita!

    VastaaPoista
  6. Ihana postaus! Ami on paras :* ♥

    VastaaPoista
  7. Ihana postaus <3 ami on muutenkin IHAN parass :* ja tämmösii jos voisit tehä muillaki poneil esim. Pepillä? Oli tosi kiva postaus!

    VastaaPoista

Katsothan ennen kommentoimista, että löytyykö kommenttiisi vastaus UKK-välilehdestä?