KUUKAUDEN PARHAAT

Moikka! Eli lyötiin Sofian kanssa meidän viisaat päät yhteen ja saatiin tälläinen postaussarja idea aikaiseksi. Eli siis olen valinnut kaikenlaisia erilaisia "kuukauden parhaita" juttuja, ja laitan nyt niitä tähän. Toivottavasti edes joku tajusi edes jotenkuten, missä tässä on kyse. Näitä olen jo muutaman tehnyt, löytyy tunnisteesta "kuukauden parhaat".
Sitten vain aloitetaan tämä blogin historian kolmas kuukauden parhaat-postaus!

* kuukauden paras kommentti
eli tähän kategoriaan osallistuvat automaattisesti kaikki blogini kommentit. Tällä kertaa kuukauden kommentiksi valitsin  hauskan kommentin, mille kyllä nauroin itse ihan älyttömästi, ja  mikä löytyy myös blogin facebook-sivulta. Alempi kommentti siis kyseessä. 



* kuukauden paras postaus
eli tähän kategoriaan osallistuvat kaikki kuukauden aikana tehdyt postaukset, joista itse valitsen mielestäni parhaiten toteutetun ja mielestäni kivoimman postauksen. Tällä kertaa tuli valituksi postaus minkä tekemiseen olen käyttänyt eniten aikaa ja mistä löytyy laadukkaita kuvia. Olen myös jaksanut selittää kaiken tarkasti, enkä ole hutiloinut.

ESTEKILPAILUT


* kuukauden paras varuste
eli tähän kategoriaan osallistuvat kaikki ratsastusvarusteeni, mitä olen käyttänyt kyseisen kuukauden aikana. Tällä kertaa valitsin sukat, jotka ostin vasta viime kuussa. Schockemöhlen sukat ovat osoittautuneet todella hyviksi, ehkä jopa paremmiksi kuin tutut ja turvalliset Kingslandin sukat. Sukkien kangas on todella ohutta ja sukat pysyvät hyvin jalassa. Ostin sukat Keravan horse&rideristä ja hintaa sukilla oli ~20€. 




* kuukauden paras blogi
tähän kategoriaan osallistuvat automaattisesti kaikki blogit. Valitsen aina mielestäni jonkun todella mukavan blogin, johon olen törmännyt. Tällä kertaa valitsin blogin, jota olen seuraillut jo kauemman aikaa. Löysin kyseisen blogin joskus jonkun muun blogin kautta ja tykästyin heti!


Liisan blogi kertoo hänen ja vuokraponinsa Caran elämästä. Blogissa on paljon videopostauksia, mitä on kiva katsoa. Postaukset eivät ole liian pitkiä, ja jopa minä jasan ne oikeasti lukea :D. Blogiin pääset tästä.

Olen  tulossa tänä viikonloppuna kuvaamaan ponyeventtiä. Jos olet tulossa kisaamaan, ja haluat itsestäsi kuvia, ilmoitathan minulle etukäteen asiasta, niin otan sitten sinusta tavallista enemmän kuvia, ja lähetän niitä sitten sinulle. Mitään maksua en tietenkään ota. Minuun voit ottaa yhteyttä sähköpostilla (nnonaa@luukku.com) tai facebookissa (Nona Haasnoot).

Moikka! :)

9 kommenttia:

  1. kiva postaus!:)mäki nauroin tolle kommentille:D

    VastaaPoista
  2. Mutta noi kommentithan on tullut toukokuussa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli pakko ottaa se, oli niin paras :D

      Poista
  3. Saakos tämmöisen tehdä omaan blogiin? Suunnitelin sitä vähäsen että tekisin tämmösen mutta sitten huomasinkin että sinä olet tehnyt.

    ananheppablogi.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Saa, mutta olis kiva, jos viitsisit laittaa linkit mun ja sofian (heppaunelmia.blogspot.fi) ja sanoa, että alkuperäinen idea on meiltä :)

      Poista
  4. Voisitko laittaa sun blogisi tohon sivupalkkiin suosikkoblogejasi? :)

    VastaaPoista

Katsothan ennen kommentoimista, että löytyykö kommenttiisi vastaus UKK-välilehdestä?