Luukku 13: Päiväni aikataulutettuna

Nonan perjantai 12.12.



8.40 Aamulla heräsin siis noihin aikoihin, minkä jälkeen oli vuorossa perus aamurutiinit; joulukalenterin avaaminen (XD), hiusten harjaaminen, hampaiden pesu, meikkaaminen jne. 


9.23 Vihdoin olen saanut laitettua itseni valmiiksi, ja lähdinkin sitten kävelemään kohti bussipysäkkiä. 

OOTD: Takki - Zara, Neule - Zara, Toppi - Vila, Housut - Zara ja Kengät - UGG



9.31 Olen vihdoin selvinnyt bussiin, joten matka kouluun on vihdoin alkanut... Bussi matkalla kuuntelen aina musiikkia!



9.45 On bussin vaihdon aika! Jouduin odottamaan noin 3min uutta bussia, onneksi noita menee niin usein. 



10.03 Olen jo luokassa istumassa, tunnithan alkavat 10.00, ehdin onneksi ajoissa. Meillä oli siis 90min fyssaa, tunnin välissä on kuitenkin rast. 


12.31 Oli matrast, en tosin käynyt syömässä, vaan puhuin Iran kanssa puhelimessa. 



13.00 Opiskelen ahkerasti Mofi tunnilla :))



14.04 Olen jo vaihtamassa bussia kotiinpäin, koska pääsimme aikaisemmin, kun pidimme tunnit yhteen. 



14.34 Olen vasta silloin kotona, koska kävin postissa hakemassa paketin, josta olin saanut edellisenä päivänä. Paketti oli uudelta yhteistyökumppanilta!



14.40 Sain vihdoin paketin avattua, ja sieltä tulikin meille molemmille Backstage Club-jäsenyydet meidän uudelle yhteistyökumppanille, EMP:lle



14.47 olikin vuorossa päivän ensimmäinen ateria, muksu ja kaksi ruisleipää! 



16.46 Aloin katsomaan Hawaii five-0:ta, ja siinä vierähtikin tovi! Ennen tätä loikoilin vain kotona ja olin koneella. 



17.24 Lähdettiin käymään mamman kanssa kaupassa hakemassa jotain ruokaa ja illaksi vähän karkkia!



17.46 Paistoin pannulla muutaman pinaattiletun iltaruoaksi. Noista tulee niin paljon parempia pannulla tehtynä! 



19.05 Tein sitten treeniohjelman, jätän sen aina mielummin illaksi, koska päivällä olen niin väsynyt koulun takia, etten jaksa sitä heti tehdä. 



20.05 Hengailin suihkun jälkeen, söin vähän karkkia (XD) ja makoilin sohvalla. 



20.10 Aloin katsomaan Possea! Siellä olikin vieraana Kaija Koo, Pate ja Eput. Parempia vieraita saa kyllä hakea. 



22.50 Menin sitten omaan huoneeseen puhumaan vielä puhelimeen ja kuuntelemaan vähän musiikkia. 



23.19 Meninkin sitten jo nukkumaan, kun väsytti ihan kamalasti, kun olin herännyt niin aikaisin kouluun. 



Toivottavasti tykkäsitte tästä postauksesta! Ennenkin olen väsäillyt saman tyylisiä, ja on tullut positiivista vastaanottoa, toivottavasti nyt tulisi samankaltaista palautetta :)

Jos teitä kiinnostaa seurata enemmänkin minun päivittäistä elämää, niin alkakaa ihmeessä seurata minua Instagramissa, jossa olen todella aktiivinen ja lisäilen usein uusia kuvia.


Instagram: @haasnootnona
Blogin Instagram: @prinsessyndrom


Profiilit ovat yksityisiä, mutta hyväksyn kyllä kaikki! Eli jättäkää vaan ihan rohkeasti seurauspyyntöä, saatan seurata takaisinkin jos kuvat mielyttävät :)

12 kommenttia:

  1. Sun koko päivän ruuat oli kaksi ruisleipää, joku piltti ja muutama pinaattilettu? Syötkö aina noin vähän :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Söin mä karkkii kans illalla XD Ja joo, en oikeen kerkiä aina syömään :(

      Poista
  2. Kiva postaus taas kerran. Näitä on kiva lukea :)

    VastaaPoista
  3. Du äter ganska lite under dagen D: Förstår inte hur du överlever :'D I vilken gymnasie går du?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hups int hinner ja allti äta ordentlit :'D o ja går i brändö!

      Poista
  4. sun pitäis kyllä opetella syömään ;)

    VastaaPoista
  5. en usko et syöt aina noin vähän xd sillon olisit paljon laihempi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mistä sä ees tiiät minkä kokonen oon XD ja miks feikkaisin mun ruokamäärää :'D söin viel karkkii tos illalla, et ei tossa nyt niin kauheen vähän ruokaa ollut.

      Poista
  6. Hyi, miten kukaa voi syödä noin vähän.. :o
    Mutta kiva postaus :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yhäkin söin viel karkkii tos illalla aika paljon!
      Kiitos :)

      Poista

Katsothan ennen kommentoimista, että löytyykö kommenttiisi vastaus UKK-välilehdestä?