Luukku 14: Ilmegalleria

Päätin koota pienen ilmegallerian, löydettyäni helmiä arkistojen kätköistä. Kuvahan kertoo enemmän kun tuhat sanaa!

minä: "voi *****, tipahdan ihan just!!"

minä: "voitko edes yrittää poseerata?!" cacru: "kokajanhan mö katon kameraan ja hymyilen!!"

simo: "jojoooo ollaanko kohta valmiita? tallissa odottaa safkat..."

rinkeli: "hui!! mikä toi musta juttu on?! ja mitä se tekee?!? älä syö muo!!!!!"

kingi: "eikö nää tytöt vois harjotella tota tasapainoo..? tässähän mene hermot"

katla:"se on mun palkinto! ana se tänne"

minä:"nyt menee kyllä niin hunosti ettei voi muuta kun nauraa"

masi: "nomnomnom anna lisää karkkiii!"

minä: "huoh..jojoo meil meni hyvin...pääsiskö jo laittaa hepan pois.." 

vaavi: "hui miten pelottava katsomo!"

mortti: "laita se puhelin pois jo!jäädyn tänne tuleen.."

minä (ja nita): "hahah niin hauskaa"

minä: "saatanan kouluratsastus....!

mortti: "EN HALUUUUUUUUUUUUUU!"

valde: "päikkäreiden paikka.."

4 kommenttia:

  1. kuka toi valkonen heppa on tossa kuvassa kun ootte molemmat kyydissä ilman satulaa? :) Hauska tää postaus!

    VastaaPoista
  2. Haha toi mortti :D mä en haluuuuuuuuuu XD

    VastaaPoista

Katsothan ennen kommentoimista, että löytyykö kommenttiisi vastaus UKK-välilehdestä?