Viimeiset suunnitelmat alaikäisenä FOLLOW-UP

Ira täällä, pitkästä aikaa. Vajaa vuosi sitten listasin silloiseen blogiini kymmenen asiaa jotka halusin tehdä ennen täysi-ikäisyyttä. Osa on toteutunut ja osa ei, nyt on enää 57 päivää aikaa. Tämän vuoksi ajattelin tehdä follow up-postauksen liittyen näihin.


1. Viettää elämäni kesä.
Tässä onnistuin todellakin. Ehkä liiankin hyvin. Viime kesää parhaiten kuvaava sana on ehdottomasti ikimuistoinen

2. Olla aidosti onnellinen rakastamieni ihmisten seurassa.
Tässäkin olen onnistunut erittäin hyvin. Olen kuluneena vuotena ollut onnellisempi kuin koskaan aikaisemmin useamman kerran. Lisäksi olen ollut niin etuoikeutettu, että minulla on ollut mahdollisuus viettää paljon aikaa minulle tärkeiden ihmisten seurassa.


3. Oppia valmistamaan ruokaa.
Mielestäni tämäkin kohta on sujunut yli odotusten - ja tällä hetkellä minulla on jopa vakituinen työpaikka ravintola-alan yrityksessä!

                                

4. Nähdä Lana uudestaan livenä.
Tätä kohtaa en valitettavasti näillä näkymin tule toteuttamaan ennen täysi-ikäisyyttä. Viime kesänä oli tarkoitus suunnata Ruotsiin Bråvalla-festareille, jossa hän olisi esiintynyt, mutta matkaan tuli mutkia.


5. Oppia ajamaan autoa.
Autokoulua en ole vielä aloittanut (ehdin kuitenkin vielä), mutta ajotaitoni ovat silti kehittyneet positiiviseen suuntaan. En minä mikään huippukuski vielä ole, enkä näillä taidoilla uskaltaisi lähteä liikenteeseen, mutta erotan ainakin kaasun ja jarrun. Edistystä!


6. Vihdoin päästä haluamiini mittoihin.
Suurta edistystä on tapahtunut, sitä ei voi kieltää! Mutta unelmakroppa on vielä työn alla. Ehkä...

            


7. Kannustaa ystäviäni ja olla heidän tukena.
Tässä koen tehneeni keskiverto suorituksen. Isoja mokia ei onneksi ole sattunut ja ajoittain tämä on sujunut erittäinkin hyvin. En kuitenkaan voi käsi sydämmellä sanoa etten olisi voinut suoriutua vielä paljon paremminkin!

8. Onnistua tavoitteissani ja kehittyä.
Tämä koskee siis ratsastusta. Tavoitteissani en välttämättä ole onnistunut (en ole kisannut aluetasolla, nykyisellä 2. tasolla mitään), mutta kehittynyt olen ratsastajana kaikesta huolimatta.

            


9. Lähteä uudestaan Roomaan ja nähdä maailmaa.
Tässäkin onnistuin, epäilyistäni huolimatta!

                                 


10. Arvostaa niitä pieniä asioita, jotka helposti unohtuvat arjessa.
Mielestäni tämä oli ehdottomasti yksi tärkeimmistä kohdista ja voinkin onneksi hyvällä omatunnolla sanoa onnistuneeni tässä!

- Ira

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Katsothan ennen kommentoimista, että löytyykö kommenttiisi vastaus UKK-välilehdestä?