Toukokuun viimeisinä päivinä

   Untitled

Olen käyttänyt emp:ltä saatuja nahkahousuja ja niittilaukkua

   Untitled

Olen löytänyt kaapista vanhat farkut ja rakastunut niihin uudelleen. 

   Untitled

Olen käynyt kahvilla (lue: jääteellä) kavereideni kanssa. 

   Untitled

Olen katsonut viidennen tuotantokauden viimeisetkin jaksot PLL-sarjasta. Nyt tuli vihdoin telkkarista jo kuudennen kauden eka jakso. #SummerOfAnswers

   Untitled

Olen pukeutunut mustavalkoisiin asukokonaisuuksiin rikollisen usein... 

   Untitled

Olen juhlinut koulujen päättymistä ja kesäloman alkua. 

   Untitled

Olen maistanut uutta juotavaa, ja nyt täytyy kyllä sanoa, etten yhtään tykännyt :D Olisi muuten ollut ihan hyvää, mutta tuolla seassa oli ihan kamalan makuisia paloja. Hyi.

   Untitled

Olen käyttänyt pitkästä aikaa adidaksen superstareja. 

   Untitled

Käynyt lenkillä äidin kanssa!

8 kommenttia:

  1. Mistä oot kattonu tota pll vitos kautta?:) Ja millon telkkarista tuli kutoskauden eka jakso suomessa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Katson sitä puhelimelta yhdestä sovelluksesta :) Jenkeissä siis tuli kutosen eka jakso!

      Poista
    2. Tosi hauska postaus ja ihania kuvia! :) Voitko kertoa millä sovelluksella oot katsonut pll vitos kautta?

      Poista
    3. Kiitos paljon sulle! :) Ei ole mikään sovellus appstoresta, vaan piti erikseen ladata netistä, kaveri teki sen mulle, joten en valitettavasti osaa auttaa :/

      Poista
    4. Voitko sanoo sen nimen tai ottaa vaik ruudusta kuvan. Onks tää ny sellane juttu et "en haluu auttaa ketään kun haluun vaan ite kattoo" onks siin sovellukses tekstitys? :D

      Poista
    5. En tiiä sen nimeä, ei siinä missään lue :D On tekstitys, mut niitäki varten piti erikseen tehdä tunnukset jonnekkin ja ladata ne erikseen puhelimelle ja sitten liittää siihen sovellukseen :) ja tosiaan en itse tehnyt mitään, joten minulla ei ole mitään osoitteita lataamiseen yms.

      Poista

Katsothan ennen kommentoimista, että löytyykö kommenttiisi vastaus UKK-välilehdestä?