Viime kuukausien tapahtumia

Viime kirjoituskerrasta on taas vierähtänyt tovi. Arki on pyörinyt eteenpäin ja koostunut pitkälti koulusta ja töistä. Välillä olen ehtinyt käydä vähän viihteelläkin ja kaikenlaista muutakin on ehtinyt tapahtua. 

                

Ensimmäisessä kuvassa on minun ja Jannan ottamat kaveritatuoinnit. Käytiin sponttaanisti Kampissa sijaitsevassa Flame's Tattoossa ja kummatkin olivat tyytyväisiä lopputulokseen.



Kaikki varmaan ymmärtävät jo itsekin toisesta kuvasta, että olen vihdoin saanut ajokortin!! Olenkin päässyt jo kruisailemaan hieman pidempiäkin matkoja, sillä käytiin muunmuassa Nonan ja Jannan kanssa Perniössä kääntymässä viikko sitten.



Abiverkkaritkin tuli tilattua ja ne saapuivat kouluun pari viikkoa sitten. Tykkään ihan superpaljon, enkä muissa vaatteissa juuri enää liikukkaan koulussa. Propsit Maddelle upeasti toteutetusta logosta.



HIFK:n sesonginpäätöskin tuli ja meni, voitettiin viimeinen matsi ja kävin jatkoillakin moikkaamassa. Oli kyllä hieno ensimmäinen kausi, ja sitäpaitsi pelattiin Veikkausliigassa ensimmäistä kertaa pitkään aikaan!



                     

Kavereiden kanssa on tullut luuhattua milloin missäkin, olen oikeasti valehtelematta viettänyt vähintään viisi päivää viikossa Inkan ja Jannan seurassa koko syksyn ajan. Eikä ole vielä mennyt edes hermot (ainakaan lopullisesti..)!



Halloweeniakin vietettiin ihan urakalla, käytiin Kaivolla ja Baarikärpäsessä tyttöjen kanssa. 



Olen tämän syksyn aikana panostanut ihan äärimmäisen paljon kynsiin, ne vaihtelee viikottain väriä ja on ollut paremassa kunnossa kun koskaan. Tätä aion jatkossakin ylläpitää.


Postaustoiveita voi minulle halutessaan laitella kommentteihin. Jos kiinnostaa seurailla jokpäiväistä elämääni, suosittelen lisäämään snapchatissa @irtsu! 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Katsothan ennen kommentoimista, että löytyykö kommenttiisi vastaus UKK-välilehdestä?