25 faktaa Nonasta

1. Minulla on hammaskoru.

2. Minulla on ollut venytys toisessa korvassa.

3. Olen oikeakätinen.

4. Asun omakotitalossa.

5. Olen ollut neljässä eri koulussa.

   Untitled

6. Suosikki ratsastusvaatemerkkini on Kingsland.

7. Olen noin 160cm pitkä.

8. Meillä on kotona hamsteri ja koiria, lisäksi on ollut akvaarioita, gerbiilejä ja marsuja.

9. Minulla oli eilen synttärit.

10. Talvi on suosikki vuodenaikani joulun takia. Tänä (enkä toisaalta viime vuonnakaan) löytänyt kunnon joulufiilistä ennen aattoa. Ehkä se johtuu tästä lumettomasta ja sateisesta säästä, joka jatkuu päivästä toiseen...

   Untitled

11. Tykkään siivota toisten ihmisten huoneita, mutta en omaani ja se muistuttaakin kaatopaikkaa.

12. Kävin toissapäivänä ikeassa hakemassa sisustusjuttuja ja yhden huonekalun, ehkä jaksaisin nyt pikkuhiljaa siivota ja vihdoinkin laittaa jouluvalot huoneeseeni.

13. Olen bloggannut viisi vuotta, vanhimmat postaukset on tosin poistettu täältä blogista

14. Koneeni hajosi noin vuosi sitten ja menetin kaikki kuvani, paitsi ne, jotka ovat täällä blogissa. Tästä viisastuneena lataankin nykyään kaikki kuvat flickriin, sieltä eivät ainakaan häviä!

15. Olemme rakentaneet itse (tai rakennuttaneet) talon, jossa asumme.

   Untitled

16. Olen todella perfektionisti, etenkin instagramin suhteen (:--D) En ole, enkä ole ikinä ollut tyytyväinen kuviini/feediini, aina jollain on hienompia kuvia... Pakko nyt vielä mainostaa, löydyn sieltä nimellä nonaefab

17. Minulla on paljon korviksia, joista ensimmäiset olen saanu 5-vuotiaana.

18. Kohtaan 11 liittyen, aina Perniössä ollessani siivoan Nitan (ja nykyään Emmankin....) huoneet.

19. Käyn lukion neljään vuoteen.

20. En tanssi vanhoja.

   Untitled

21. Olin tiistaina 10 tuntia koulussa.

22. Kuuntelin kuluneen vuoden aikana spotifysta 138 tuhatta minuuttia musiikkia. Kuunnelluimmat artistit olivat Eminem ja Kaija Koo. Omat vastaavat tietosi + paljon muuta voit tsekata tästä! Kerro toki kommenteissa myös, mitä sait tulokseksi.

23. Rakastan käydä aamuisin suihkussa, ainoa tapa jolla todella herään.

24. Minulla on ihan järjettömät määrät takkeja, kenkiä, laukkuja... Ostan aina lisää, mutta mistään en luovu.

25. Minulle on oikeastaan ihan sama, olenko nukkunut 5 vai 15 tuntia, olen aina yhtä väsynyt.


   Untitled

Muistuttaisin vielä koodista, jolla saa 15% alennusta Daniel Wellingtonin tuotteista. Koodi on siis nonsku. Nyt alkaa myöskin olemaan heidän erikoistarjouksensa last chance, joka kannattaa käydä tsekkaamassa tästä

4 kommenttia:

  1. heh, mullakin oli eilen synttärit :D

    VastaaPoista
  2. miten ihmees sul on varaa ostella kaikkee????

    VastaaPoista

Katsothan ennen kommentoimista, että löytyykö kommenttiisi vastaus UKK-välilehdestä?